torstai 18. syyskuuta 2014

Tracon 9

Heippa~
 Luvassa höpinöitä allekirjoittaneen lempi conista eli Traconista :'3 Kunnollisia photoshoot kuvia meistä ei ole melkein ollenkaan joten tätä tekstiä tulee koristamaan kauneista kauneimmat selfiet :'D

Minun matkani alkoi perjantaina kolmen aikoihin junalla kohti tamperetta. Tampereelle saavuimme noin kuuden aikoihin sillä juna oli myöhässä. Koska saavuimme vasta kuuden aikoihin missasimme vänkäreille tarkoitetun infotilaisuuden joka olisi ollut minulle suhteellisen tärkeä sillä olin ensimmäistä kertaa vänkäröimässä. Kävimme kuitenkin tapahtumapaikalla hakemassa badget ja rannekkeet.
 Majoituin parin ystäväni kanssa lattiamajoituksessa Tyynikin koululla joka on kaikista kauimpana oleva yksilö. Ja kyllähän sitä matkaa tuntui olevan sillä matkatavarat painoivat niin vietävän paljon. Mutta majoitukseen selvittiin ja siellä alkoikin heti cossien viimeistely, ei tosin minulla sillä olin saanut omani ajoissa valmiiksi.

Peruukin modaus kovassa vauhdissa.


Lauantaina herätys 06.30 jotta ehtisimme ajoissa rytmipelipisteen kasaukseen. Siinä teimme siis perus meikkaukset ja muut säädöt ja ei kun matkaan. Minä jouduin raahaamaan matkaulaukunkin mukana sillä puin cossin vasta paikanpäällä.
Pikaselfie kasauksesta oikealla Brouk ja vasemmalla minä
  Kasauksen jälkeen laitoimme cossit päälle ja kiertelimme ympäri conia. Jonkin ajan kiertelyn jälkeen Ritakin päätyi vihdoinkin coniin asti Chirukan kanssa. He majoittuivat siis Dream hotellissa kahdestaan. Rita kipaisi hakemassa meille liput cosplaykisoihin. jonka jälkeen siirryimme ulos ja rita nappasi muutaman kuvan minun cossistani :'3

(c)Rita
Pitihän sitä ulkoakin ottaa selfie feat.alpakka!
Vasemmalta oikealle: Minä Rita Chiruka Brouk




















Ulkoa siirryimme takaisin sisälle ja päädyimme istuskelemaan nurkkaan ja potemaan nälkää. Minulla olisi ollut ruokaa laukussani jonka olin jättänyt rytmipelipisteelle mutta en viitsinyt sitä isolla mekollani mennä hakemaan sillä se sijaitsi erittäin ahtaassa paikassa.
  Jonikin ajan kuluttua päätimme lähteä porukalla syömään ja minä purkaannuin tässä välissä pois cossistani. Jaksoin olla Pamelassa oikein päälle neljä tuntia ;D Sain aivan hirvittävästi kehuja cossistani ja voi että siitä tuli niin huippu fiilis! Kiitoksia kaikille joka kehuivat teitte päivästäni entistäkin paremman~


Päätimme mennä kiinalaiseen syömään. En ole varmaan ikinä käynyt conissa syömässä kunnon ruokaa joten tämä oli oikein erikoisuus minulle! Oli taas kerran todella ihanaa syödä sillä taas oli syöminen unohtunut aamupäivästä D: Meille jäi vielä hiukan aikaa ennen cosplaykisojen alkua ruokailun jälkeen minä saatoin ehkä hieman painostamaan muita minulle kuvattaviksi sillä minulla on ollu jonkin aikaa aivan hirvittävä kuvausinto~
  Ennen kuvaamista kävimme vessassa ehostautumassa ja päädyimme sitten ihastelemaan ulkopuolella olevia TERA cossaajia ja jotenkin ajauduimme siihen, että minun ja Ritan TERA paricossista olisikin tulossa ryhmä! En malttaisi millään odottaa~

Pakollinen selfie Ritan kanssa
Emme ehtineet kovinkaan kauaa shoottailla kun olikin jo aika suunnata kohti pääsalia ja cosplaykisoja, Voi että kuinka hienoja esityksiä kisassa oli! Oli todella hienoa, että kaikki esitykset eivät olleet sitä perus tappelua tai draamaa vaan mukana oli pari aivan erillaista esitystä joihin ihastuin itse aivan hirvittävästi.
 Eräs asia joka minua jäi häiritsemään oli yleisö. Se että yleisö melusi aivan turhaan on todella loukkaavaa kisaajia kohtaan ja muutenkin aivan turhaa. Minulla meinasi välillä kiehua veri yli, voi olla että joistain tuo meluaminen oli hauskaa minusta se oli vain erittäin loukkaavaa.

Muuten kisasta jäi todella hienot fiilikset ja oikeat esitykset sijoittuivat! Pidin kyseisistä esityksistä aivan hirmuisesti, ne saivat hymyn aikaan ja muutenkin todella hyvän fiiliksen. Onnea siis kaikille~

Kisan jälkeen kävimme heittämässä kamat majoituksen coni bussilla. Takaisin conpaikalle päästyämme alkoikin minun ja Broukin työvuoro rytmipelipisteellä. Voi sitä kaikkea jännitystä siinä vaiheessa kun meidän piti laittaa ensimmäiset biisit ihmisille ja opetella kaikki näppäinyhdistelmät. Onneksi jännitys jatkui vain parin ensimmäisen biisin aikana jonka jälkeen työskentely alkoi sujumaan. Meidän vuoro oli 09.00-01,00 joten neljässä tunnissa ehti hyvin oppia kaiken :'3
  Nuo neljä tuntia menivät kylläkin ohi todella nopeasti, emme edes meinanneet tajuta, että vuoromme loppui.  Koska meillä oli niin hauskaa muidenkin staffilaisten kanssa päädyimme jäämään vielä hetkeksi. No hetki venyikin vähän pidemmäksi hetkeksi ja tajusimme jossain vaiheessa. että "hups kello on jo neljä" ja lähdimme kohti majoitusta.


Tämä kuva kiteyttää aika hyvin menon meidän
työvuoron aikana :'D

Sunnuntaina heräsin seitsemältä kamalaan vessahätään ja herätin samalla Broukin meikkaamaan kanssani. Huomasin siinä aamulla, että ääneni joka oli lauantaina aika huonossa kunnossa oli päättänyt lähteä kokonaan. Yritin siis puhua mahdollisimman vähän joka on minulle erittäin vaikeaa sillä minut tunnetaan siitä,että puhun todella paljon. Päädyimme lähtemään kohti conia kymmeneltä lähtevällä bussilla ja olimme siis joskus ennen yhtätoista conpaikalla. Taas kerran Ritalla ja Chirukalla kesti ja sain odotella heitä täydentämään idoliryhmämme ;__; Sillä välin kun odottelin heidän saamupista kävimme juomassa kupposet teetä green roomissa ja syömässä leivät.

Kun vihdoin Rita ja Chiruka saapuivat eräs mies tuli kysymään A-Riselta halia erittäin ujosti~ Tietenkin halasimme ja tämän jälkeen hän oli aivan haltioissaan ja siinä tuli itsellekkin hyvä mieli.
  Pian tämän jälkeen olikin aika Love Live luennon. Pidin luennosta kovasti, se oli viihdyttävä ja sain itsekkin aika paljon uutta tietoa Love Livestä~
Idoleina on ihaa olla~♥ Minä vasemmalla ja Rita oikealla

Luennon jälkeen pyörimme ympäriinsä ja sitten alkoikin olla jo aika sunnuntain kisoille joihin minä en itse päässyt sillä minulla oli työvuoro. Olisin kovasti halunnut nähdä kisat mutta aisialle ei voinut mitään. Työvuoro oli mielenkiintoinen sillä minun ääneni ei meinannut riittää edes normaalisti puhumiseen ja nyt piti huutaa kaiken mölyn yli. No jotenkin siitäkin selvittiin ja vuoro loppui taas todella nopeasti. Siinä sitten hengailimme hetken ja pian olikin aika lähteä taapertamaan kohti juna-asemaa.

Meille ei jäänyt aikaa käydä edes kaupassa ostamassa ruokaa joten yritimme selviytyä kolmella rivillä suklaata ja tilkalla jääteetä neljän henkilön kesken. Juna oli taas täysi joten emme mahtuneet istumaan minnekkään tavaroidemme kanssa jonka takia jäimme istumaan lattialle ovien eteen ja heitimme tavaramme yhteen kasaan nurkkaan. Ja koska emme tajunneet katsoa kummalta puolelta ovet aukeavat istuimme juuri sille puolelle jonka ovet aukesivat joten jouduimme nousemaan aina ovien avautuessa ylös. Ei siinä olisi muuta hätää ollut mutta minulla oli todella tiukka ja lyhyt hame jonka takia saatoin ihan vahingossa vilautella viattomille matkustajille, anteeksi tästä. Riihimäellä Brouk ja Kimi jäivät pois ja me jäimme Sofian kanssa kahdestaan.
Minulle muotoutui täydellisen kokoinen kolo Broukin matkalaukun paikalle joten ängin siihen ja enää ei tarvinnut nousta joka pysäkillä. Kotiin asti selvittiin erittäin väsyneinä ja nälkäisinä. Eli aika perus fiiliksillä conin jälkeen :'3

Seuraavaksi olisi PC:n pikkujoulut ja sitten Yukicon~ Yukiin on suunnitteilla lisää idoleita mutta pikkujouluista en vielä tiedä mutta näistä myöhemmin lisää c:

~Tutti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti